Coming soon: як виглядає ТРЦ Respublika Park за два місяці до відкриття (презентація+фото)
Перший в Україні парк живих рослин прямо в ТРЦ, колесо огляду й американські гірки, величезні атріуми, широкі коридори та багато іншого: до оголошеної дати відкриття найбільшого ТРЦ країни залишилося трохи менше двох місяців.
Цей матеріал також доступний російською мовою
19 серпня, під час промо-туру по одному з найбільш очікуваних торгово-розважальних центрів України – Respublika Park – генеральний директор ТРЦ Юлія Щаслива офіційно повідомила заплановану дату відкриття: 26 жовтня 2021 року. У промо турі взяли участь більше двох сотень людей – рітейлерів, девелоперів, журналістів, консультантів, профільних ЗМІ, які мали можливість на власні очі переконатися в готовності проекту до відкриття.
RAU пропонує ознайомитися з ключовими тезами презентації проекту. Розповідає Юлія Щаслива.
Ми виконуємо свої зобов’язання, і відкриємо ТРЦ незадовго до Чорної п’ятниці. Більш того – завдяки такому графіку наші орендарі отримають унікальну можливість за 14 місяців пройти відразу два пікових періоди новорічних продажів. Ми запрошуємо наших партнерів виходити на адаптаційні роботи і готуватися до урочистого відкриття, як уже зробили якірні орендарі – Сільпо, Multiplex, Neopolis, Inditex, LPP, MD fashion, MTI та інші.
Повірте, нам точно буде чим здивувати наших з вами численних клієнтів!
Перший в Україні парк живих рослин прямо під дахом ТРЦ з фонтанами, лавочками, гідравлічної сценою; перший digital парк розваг з унікальними атракціонами; унікальний атракціон для польотів – аеродинамічна труба від латвійської компанії Aerodium, вперше в історії торгових центрів в Європі розташована в величезному центральному атріумі з унікальною оглядовістю; найбільший в Україні 14-тізальний кінотеатр в новому концепті з технологією IMAX; спортивний клуб з басейном; флагманський Сільпо в унікальному дизайні; більше 500 магазинів орендарів в нових форматах; присутність провідних fashion-груп, понад 60% орендної площі, вже зайнятої якірними орендарями. А також: сучасна навігація, колесо огляду всередині ТРЦ, найвищий купол в центральному атріумі, сучасний дизайн, медіафасади, прогресивні IT-рішення для управління об’єктом і багато іншого.
Цей ефект позитивного подиву хочеться досягти не тільки гучним відкриттям із дорогим музичною і гастрономічною супровідами, про які, можливо, на наступний день все забудуть. В першу чергу, нам потрібен ефект подиву від грандіозного відкриття ТРЦ шляхом досягнення високого відсотка працюючих для відвідувачів магазинів. Даний показник є ключовим і найважливішим в нашому з вами бізнесі.
Ви побачили максимально високу готовність об’єкта до відкриття.
Станом на 19 серпня підписано 74% GLA, це означає: підписані договори оренди, і, як ви розумієте, ми в режимі нон-стоп продовжуємо збільшувати дані показники.
Все, що ми обіцяли – ми виконуємо, тому розраховуємо, що наші орендарі виконають свої зобов’язання в строк – ВИХОДІТЬ НА РЕМОНТ і ВІДКРИЙТЕ СВОЇ МАГАЗИНИ ОДНОЧАСНО З ДАТОЮ ВІДКРИТТЯ ТРЦ. І ця дата: 26 жовтня 2021 року.
Не потрібно чекати, поки на ремонт вийде ваш сусід, не потрібно чекати, оголосять чи не оголосять черговий локдаун, не потрібно чекати, що авось ТРЦ перенесе дату відкриття. Не підводіть ані себе в першу чергу, ані нас.
До слова, багато ключових орендарів вже почали підготовку майданчиків під майбутні магазини. Наприклад, серед них група Inditex, яка буде представлена в ТРЦ Respublika Park усіма своїми флагманськими брендами – Zara, Bershka, Stradivarius, Oysho в нових дизайн-форматах. Загальна площа магазинів складає більше 7000 кв. м.
Навесні 2021 року була представлена оновлена концепція ТРЦ Respublika Park – experience shopping. Вона розроблена з урахуванням динамічної зміни трендів, клієнтських переваг і максимально орієнтована на відвідувача. Назва Respublika Park адаптована до нових трендів, новий брендинг з акцентом на біофільний дизайн.
Дерево в логотипі Respublika Park символізує перший критий парк в ТРЦ в Україні, який вже висаджено в центральному атріумі проекту. Тут знаходиться і світломузичний фонтан, який вже повністю готовий до роботи.
Крім приємної для очей зелені, в цій же локації на площі 10 000 кв. м розташується інноваційний розважальний парк Neopolis, з найдовшими в країні американськими гірками. Це більше 30–ти кастомізованих атракціонів різного типу (екстремальні, сімейні, інтерактивні, спортивні, з використанням VR, AR і MR технологій), які розраховані на різні вікові групи. Монтаж конструкцій вже йде. У Neopolis будуть передбачені атракціони в тому числі й для людей з інвалідністю.
Слід зазначити соціальну складову проекту: це 5000 робочих місць, системи енергоефективності й екологічні заходи. На території ТРЦ висаджено понад 2000 живих дерев, організовані зони відпочинку для відвідувачів. В рамках екологічних заходів також впроваджені системи енергоефективності з використанням сучасних LED–технологій, передбачено комплексне рішення по утилізації твердих відходів, ламп, елементів живлення.
Важливо відзначити, що ТРЦ Respublika Park отримав відповідний експертний висновок за доступність осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівлі та приміщень об’єкта.
У ТРЦ передбачена зручна система доступу для відвідувачів з вулиці та паркінгу. Працює дев’ять входів – чотири з фасаду (два з Великої Кільцевої, два з боку ЖК) і п’ять з паркінгу за допомогою ескалаторної групи. Передбачена максимально зрозуміла сучасна навігація зовні і всередині ТРЦ, яка розроблена міжнародною компанією Air Design. Система автоматизованого управління паркінгом на 3500 машиномісць розроблена австрійською компанією SKIDATA.
Проект буде затребуваний для всього мегаполіса та передмість. Територія навколо Respublika Park активно розвивається – як у столиці, так і в області. Проект буде зручний як автомобілістам, так і для відвідувачів, які користуються громадським транспортом. Плануються шаттли від метро «Теремки», пішки дорога займе вісім хвилин. За оцінками, первинна зона охоплення, в радіусі 5 км, – 880 000 мешканців, а вторинна, з урахуванням найближчих Вишневого, Боярки, Чабанів, Бучі, Ірпеня – 2,1 млн осіб. Прогнозована відвідуваність 50 000 – 60 000 споживачів на день.
До реалізації проекту були залучені кращі міжнародні компанії та професіонали ринку нерухомості:
- над розробкою нового фірмового стилю та концепції навігації працювала британська компанія Air Design;
- гості промо-туру побачили успішну реалізацію концепції фасаду та благоустрою території, розроблену голландською компанією TconcepT спільно з архітектурним бюро “Архіматика”;
- концепція унікального digital парку розваг Neopolis розроблена бельгійською компанією KCC Entertainment Design – світовим лідером у сфері розваг;
- система автоматизованого управління паркінгом розроблена австрійською компанією SKIDATA;
- IТ-рішення та інженерні системи розроблені американською компанією Cisco System;
- генеральний підрядник – лідер на українському ринку – KAN Development.
ТРЦ Respublika Park створений у принципово новому форматі, щоб запропонувати відвідувачам різноманітність вибору, природу, відпочинок, розваги, зустрічі та спілкування.
Уже найближчим часом Respublika Park буде готовий приймати й дивувати киян та гостей столиці!